Tummen upp för cirkelgym

Testade idag cirkelgym som planerat. Riktigt kul och fartfylld gymträning, många ggr roligare än "vanliga gymmet". Passet gick grymt fort. Vi körde uppvärmning, 2 varv på alla maskiner/stationer och så stretching på det. Trots att vi bara körde två varv med typ 45-50 sekunder på varje maskin så blev jag helt slut. Tror att det var 20 maskiner/stationer. Peppande ledare var det också som fick mig att utmana mig själv. Bland annat tyckte hon plankan var för lätt för mig första varvet så jag körde andra varvet med armarna på bosuboll, då blev det jobbigare. Sen sa hon åt mig att ta nedersta handtaget på marklyftet, det gjorde också väldigt stor skillnad. Hade hon inte sagt något och peppat hela tiden hade jag förmodligen kört vanliga plankan båda varven, tagit översta handtaget på marklyftet och gjort typ hälften så många armhävningar osv :-P Är alltid lite feg när jag testar något nytt, men idag utmanade jag mig själv. Dagens pass blev en riktig genomkörare med styrka för alla delar av kroppen på en relativt kort tid. Kommer lätt att gå fler gånger!
/Hillevi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback