Trötta muskler på styrekträning!

Idag var det trötta muskler som fick sig en genomkörare. Ett styrekpass stod på schemat och det var så roligt! Ledaren är mycket för funktionell styrka och inte bara att lassa på tungt med vikter och sen pumpa. Det var gött, vi hade ex inga vikter alls på benen men gud så jobbigt det var! Det beror säkert lite på mina trötta muskler men, det är skönt att veta att det viktigaste inte är att bara lassa på vikter.

I övrigt har jag pysslat och skrivit lite på mitt examensarbete, det går rätt segt eftersom min handledare har tokmycket annat att göra.

Annars händer inte så himla mycket i livet, försöker njuta av att faktiskt vara lite ledig då och då! Imorrn blir det dock ett kort jobbpass, 6-10 och sen skolan på det.

Dessutom ska kroppen få vila, 5 pass på 4 dagar är bra för att vara mig!!
/ Anj

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback