träningsfritt..

Som vanligt känns det som. Igår hade jag rätt ont i ryggen och tog några naproxen vilket jag idag ångrar.. Magkatarr utöver det vanliga. Jag gick till och med hem tidigare från jobbet.. 1,5 h vilket inte hör till vanligheten. Tyvärr är jag lite dum mot mig själv, jag har lite släng av dåligt samvete för att jag förlorar pengar.. Så får man inte tänka... Jag har ju redan denna vecka jobbat 15 h mer än mitt schema.

Livet består ju inte bara av pengar, utan man måste tänka på hälsan också! Därför har det inte blivit träning, varken igår eller idag. Igår var jag ju i o försig ute i stallet och fick en liten "springtur" när jag försökte fånga hästen, tyvärr gick det inte bra. Han ville inte alls komma in, så dte slutade med att jag fick låna en annan häst. Tur var väl det!

I morse blev jag dock lite glad när jag skulle ut och ge kaninerna nytt vatten, för det var lite snö på marken! :) Långt ifrån skidsnö - men lite ljus får vi i alla fall!

Jag börjar nästan tro att tjejvasan kommer bli min första längdtur i år.. Det ser inte bättre ut vilket gör mig vääääldigt nervös..... Nu MÅSTE det komma snö!!

/ Anja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback