Tränad!

Sådär, nu är mitt examensarbete (iaf labbdelen) officiellt avslutad. Städade i mitt labb, tog hem alla mina saker och lämnade in mina nycklar. Så nu är jag arbetslös/icke student/kör truck på IKEA. Startade denna "ledighet" med att åka till stallet. Hästen var på sitt bästa humör och jag fick faktiskt fånga honom! En härlig tur i skogen :)

sedan hem, ta det lite lugnt på dagen och sen iväg till träningspasset. OMG, min favoritinstruktör med nytt pass.. Jag tycker jag har rätt bra kondis men på de sista konditionslåtarna ville jag dö lite lätt. Shit vad jobbigt det var! Och sen 3 styrkelåtar på det. Nu är jag verkligen färdigtränad för idag!

Imorrn har jag inget speciellt på schemat, det är så typiskt att när jag inte går i skolan får jag inga jobbpass.. Jag ska i alla fall gå på morgonspinning och sen ett pass på kvällen tror jag. Sen får jag se vad dagen ska spenderas med, ska i alla fall göra matplaneringen, handla mat, ta fram symaskinen och sy lite kläder som måste lagas samt städa kaninburar.

Sen får vi väl se, en löptur kanske? Eller så sitter jag inne och kollar på TV eller något.

Jag hoppas jag får lite jobbpass snart, annars kommer jag nog bli tokig..!!
/ Anja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback