Snöfritt

Jahapp. När jag vaknade i går och tittade ut genom fönstret var det kolsvart. ALL snö var borta. Så mycket blev det med den skidåkningen...

Igår var det min sista dag i labbet. Nu är allt labbande färdigt. Puh, jag har labbat som fasiken hela hösten! Så nu är det bara skrivande kvar. Minst lika jobbigt om man frågar mig men... ;)

Igår blev det inte någon träning av för min del. Möte över msn tog nästan 4 h, dessutom var jag i skolan 8-16,45. Så for jag med "ilfart" (någon körde 65 km/h på motorvägen och blockade) vilket gjorde att jag missade bussgods med ca 2 min. Typiskt. Jag får göra nytt försök idag. Idag ska jag försöka gå litem tidigare eftersom jag har stallet och ska mocka. Inte så kul att göra det när det är kolmörkt!

nu ska jag ta tag i våran lägenhet som just nu är ett bombnedslag deluxe. Igår ringde det på en snubbe på dörren som skulle informera om brandsäkerhet. Kul att ta in honom i en lägenhet som ser ut som en virvelvind gått lös...

/ Anja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback