skidpremiär?

Karlstad är nu klädd i ett tunnt tunnt snötäcke. Och yr.no visar på minusgrader nästan hela nästa vecka... Toppen toppen. Idag har jag bokat första träningspasset på massa veckor. Ett step-styrka pass. Jag har aldrig varit på det passet, så vi får se vad det är. Sen funderar jag på ett bara åka hem, byta om och sen ta ut längdisarna och åka till ett spår med konstsnö. Det ska finnas någon spårat, förmodligen inte speciellt långt men. Det vore väldigt bra!

I övrigt har jag sovit 10 h i natt. Gick och la mig strax efter 20 igår och somnade direkt. Helena hade varit uppe och städat, diskat och pysslat halva natten och jag hade inte vaknat alls. Att jag var trött!!

Igår var det första dagen på labbet och det gick verkligen skit, resultatmässigt.

den översta raden är bara min referens kan man säga, sen kommer mina prover. Hade det varit idealiskt hade jag haft ett vitt band där de banden längst till höger ligger. Men som ni ser är det band över allt kors och tvärs... Inte bra med andra ord. Och vi vet inte varför det blir såhär. Ska göra nytt försök idag så får vi se om det blir något. Sen är det finito med labbandet. Då återstår bara skrivande.

// Anja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback