Skidåkning när den är som bäst!

Igår blev det en liten utflykt till Säfsen. Det ligger ca 13 mil hemifrån, men med 4 personer som delar på bensinen känns det som en ganska billig liten utflykt. Jättefina spår hade dem, även om det inte var så jättelånga sträckor som var spårade. Men det bästa av allt var väl ändå att det var minus en grad och klarblå himmel. Underbart! Jag åkte drygt en mil, var ju tvungen att passa på när vi ändå hade åkt en bit. Det tog gaska lång tid, runt 1,5 timme skulle jag tro, eftersom jag stannade och vallade om och lite så, vill inte ens tänka på hur lång tid tjejvasan kommer ta. Men får vi lika underbart väder då så är det ju bara att njuta! Skidåkningen blev mitt första träningspass för den här veckan, inte så värst bra, men men. Fr.o.m. imorgon är jag student och då ska det tränas kan jag lova. Ikväll ska jag testa ett nytt pass - Spin puls-intervall. Det blir kul! Jag är inte van att avända pulsband alls, så det kan nog bli nyttigt för mig och en bra hjälp för att kunna utvecklas lite extra i min träning hoppas jag. Har ju däremot träningsvärk från igår såklart så det känns lite tungt att åka dit, men det blir nog bra! :-) Imorgon är det en ny vecka och nu får det vara slut på jullovet när det gäller träningen. 1 pass i veckan duger inte, måste i alla fall upp på 3 pass i veckan som jag körde ett tag i höstas för att känna mig nöjd. Nya tag nu och jag är taggad!
/Hillevi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback