Och så min veckosummering

4 träningspass den gågna veckan är nytt rekord för mig. Älskar studentlivet när man kan planera sin egen tid och välja och vraka bland passen! :-) Detta innebär en något ökad träningsdos för min del. 4 pass för er andra kanske inte är så värst, men för mig är det på topp! :-)
Den här veckan blev såhär:
Måndag: Spin puls distans
Onsdag: Cirkelgym
Torsdag: Step up
Söndag: Spin puls intervall
Step gav inte så jättemycket eftersom jag inte riktigt hängde med i allt och fick köra många övningar utan armarna för att kunna hänga med, men det var kul med något nytt. Koordination är inte min starka sida helt enkelt. Är imponerad av Anjas 18,5 km skidor. Blir nervös över vilken chock min kropp kommer få på vasan, men det ska säkert gå vägen med lite envishet och vilja. Men nästa helg får det bli skidåkning om det finns några spår att åka i, hoppas, hoppas. Är riktigt synd att det inte finns något elljusspår i närheten här så att man kan åka någon kväll. Vi får se vad nästa vecka bjuder på för träning. Skivstång-intervall på tisdag är i alla fall spikat, har fortfarande inte kört det någon gång sen julschemat, så det är verkligen på tiden. På tisdag ska kroppen äntligen få ge lite mer än vad den egentligen har, både när det gäller styrka och kondition!
/Hillevi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback