Och så drattade jag dit...

Ja precis som rubriken lyder. Jag som under helgen berättat att jag inte varit sjuk på så länge, har faktiskt bara varit hemma från jobbet en dag sen jag började, det var hösten 2009.

Det går vinterkräksjukan på jobbet, och efter att ha jobbat 55,5 timmar i helgen så var det väl inte helt otroligt att jag skulle åka dit. Dock har jag inte alls velat lyssna på de som pratade om kräksjukan, så jag har inte ens spritat händerna någon gång... Dumt såhär i efterhand, hade jag gjort det hade jag kanske haft tur och sluppit behöva springa till toan inatt.

Tack och lov känner jag mig mycket bättre och efter en dag i sängen så är jag sjukt rastlös. Vet inte hur många gånger jag har ringt till mina föräldrar och kompisar idag bara för att beklaga mig och höra vad de gör. Har bjudit över några nu ikväll men ingen vill komma, konstigt... :) Jag ska egentligen jobba imorgon men har sjukanmält mig, däremot vet jag inte hur jag ska göra med jobbet på torsdagkväll. Jobbade jättemycket i december och har inte alls så mycket timmar i januari så jag är lite rädd om de "få" jag har även om jag lär få en bra lön nu. Ja ja, vi får se hur jag mår imorgon och torsdag dag.

Tur dock att jag blev sjuk just nu, i helgen har jag min första helt lediga helg (utan några planer alls) innan mitten på mars så jag VÄGRAR vara inlåst i min lägga! Vi har planerat att gå ut, och jag ska med även om jag fortfarande är sjuk.....

Kram på er!
/Matilda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback