Nyvallat!

God morgon!

Idag vaknade jag 05:30 och kunde inte alls somna om, 06 gick jag upp och nu sitter jag här med frukosten i magen och har lördagslyx med en kopp kaffe! Baloo har dessutom somnat i min famn, jobbigt för jag skulle behöva hämta mer kaffe!

Igår tog jag mig i alla fall i kragen och for ner till stan för att höra mig för om valla till längdisarna. En rulle tejp och lite information blev det och sen hem och valla om dem! Så idag bär det av till Filipstad igen för att åka några varv! Eftersom jag har en lång morgon framför mig (1 h eller så) funderar jag på att dra ny glidvalla på skidorna också. Vore gött att ha superglid och superfäste!! :D

Annars, inte så mycket. Är ju ledig både idag och imorrn, imorrn har jag stallet och ska både rida, mocka och ge lunch. Så då kanske jag skippar träningen? Annars lutar planen nästa vecka åt att träna kondition på mån, ta ett morgonspinningpass på tisdag (eftersom jag inte börjar jobba fören 10!), på ons har jag en plasmagivningstid, men ev kanske det blir lunchspinning? Det beror på om det blir någon skidning... Sen kanske styrka tors+fre. Så måste jag ju se hur jag jobbar och sen hur jag får stallet. Men det känns så bra att det finns riktigt ordentligt med pass att träna på!! Verkligen något varje dag jag vill gå på! Dessutom att de börjar så pass sent som 19:15 vilket gör att jag gott och väl hinner till stallet innan!!

Nej, nu blir det nog lite vallning :)
/ Anja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback