Nya fräscha muskler!

Kändes det som att jag hade igår. Efter söndagens vilodag var jag pigg i benen som varit så trött asenaste veckan. det var en helt annan människa på träningen. Visst, jobbigt var det och jobbigt ska det vara, men jag var inte döende!

Dessutom spenderade jag 9 h på jobbet och hann med en ridtur och mockning av hagen. Det är så skönt att det numera är ljust till efter 17!!! :D :D :D Gör det så otroligt mycket lättare att rida. Dessutom har några lättare stenar lufts från mitt hjärta de senaste dagarna, jag ska byta medryttarhäst till en annan islänning i stallet då den jag rider nu är så envis och inte vill komma in från hagen, jag har världens sämsta tålamod och därför fungerar det inte så bra med oss. Så om 2 veckor ska jag börja på honom på riktigt!

Dessutom hade jag ett lovande snack med min chef igår på jobbet vilket gav mig förhoppningar, det är inte alls färdigt ännu, men jag hoppas på lite mer timmar! :D

Nej, nu ska jag dricka upp mitt te, sätta på mig träningskläderna så ska jag och Helena ge oss iväg på 45 min morgonspinning. Jag är lite förvånad över mig själv att jag tar mig iväg på det i princip alla veckor!! :) Klapp på axeln där! ;)

// Anja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback