ny vecka!!


Inte den bästa bilden, men Helenas katt (och min!) Baloo och jag igårkväll.

Baloo är anledningen till att jag steg upp efter 1 snooze för ca 1 h sedan. Han envisades med att han skulle ligga i mitt ansikte, på min hals eller med morrhåren mot min kind.. Vilket gör det väldigt svårt att snooza, oftast sover han ju hos Helena... Men eftersom hon varit borta fick han sova hos mig.

Men det var ju bara bra! :) Nu har jag tvättat två maskiner tvätt och två till ligger i. Skönt att få tvättat faktiskt! Måndagar har blivit lite av min tvättdag på senaste tiden tror jag nog!

veckans planering över träningen börjar ta form.
Måndag: ingen träning, ska ge plasma. Men ridning i stallet
Tisdag: Spinning+core
Onsdag: Styrketräning
Torsdag: Powerstep
Fredag: Stallet
Lördag: jobb, kanske någon skidåkning om vädret tillåter!
Söndag: jobb, vila?

Tre träningspass är godkänt för min del! :) För övrigt kan nog gårdagens jobbpass räknas som ett träningspass, fy fasiken vad jag lyfte skrot (=möbler). Bla en sängstomme på 90 kg (i två delar men), ett antal garderobsdörrar (som dessutom är läääängst bort i byggnaden så man måste gå aplångt för att komma dit).

Nej, nu är det dags att pyssla vidare. / Anja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback