godmorgon!

Morrn! Nu sitter jag med mitt morgonte (JA jag har slutat med kaffe, vem trodde det??) och har Baloo i famnen, frukosten är uppäten och om 1 h ska jag infinna mig på jobbet.

Förra träningsveckan kanske inte är något jättestort att hurra med, men jag fick ihop 2 träningspass (step/styrka och powerstep). och en ridtur i stallet. Dessutom tror jag nästan att gårdagens och dagens jobbpass kan räknas som träningspass. Jag lyfte sjukligt mycket sjukligt tunga saker igår. (Bla 180 cm sängar, 160 cm sängar, våningssängar m.m.). Det är tungt!! Att man dessutom har en "avdelning på 2000 m2 gör att man får gå runt väldigt mycket). Och det samma väntar idag!

Nästa veckas planering är lite lös just nu, beror på vilka stalldagar jag har. Men imorrn ska jag ge plasma vilket betyder ingen träning, på tisdag tror jag det blir spinning/core, ons styrka och tors powerstep. Så får jag fylla på med stalldagarna där emellan.

Skidningen går det verkligen katastrofdåligt med. Det är verkligen INGEN snö alls i karlstad. Närmast är Filipstad med 6 mil. jag funderar på att ta mig dit någondag.. Men tyvärr är jag inte ledig fören näst-nästa helg (28e). Så vi får väl se hur läget ser ut i Karlstad då. Så jäkla synd att vi inte fick den supervintern vi hade förra året!!

Nej, nu ska jag klä om och ge kaninerna mat. / Anja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback