Bästa träningsdagen ever??

Startade dagen kl 07:00 med ett 45 min spinningpass. Svett som fasiken drog jag hem och duschade av mig.
Vid 15:00 gick jag ut på en powerwalk, 60 min senare kom jag hem. Frusen och hungrig på mellis. Vid 19:15 startade powerstep passet på 75 min så nu sitter jag äntligen här nyduschad med nytvättat hår. Jag har tränat 3 pass nu och äntligen tvättat det. ;) Försöker tvätta det lite mindre då jag vant mig vid att tvätta det varje dag.

Med andra ord en mycket bra träningsdag!! Dessutom två nya pass! powerstep passet var riktigt roligt, speciellt en övning där vi en låt hade gummiband om benen och skulle ta steg åt sidan. Jag måste haft det minsta gummibandet i hela salen eftersom jag fick typ 30 cm steg åt sidorna! Men roligt såg det ut och vi fick nog oss alla ett gott skratt!

Imorrn blir det inte lika mycket träning då jag ska jobba och sen till skolan för att skriva på arbetet. Men ett pass ska jag kunna klämma in, samma som jag var på i måndags, så det lär bli tufft!

På torsdag ska jag också på vasaloppskväll på stadium, ska försöka få lite hjälp med vallan. Måste få dit ny fästvalla, så ska jag ta mig ut till spåret igen!

Nu ska jag se sista halvan av Big Bang theory och sen blir det verkligen sängen efter som klockan ställs på 04.20 imorrn.
:)
/ Anja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback