Bakslag

Igårkväll började det flimra för mina ögon och ja, jag vet vad det innebär. Migrän. Letade upp mina migräntabletter, släkte ljuset sänkte ljudet på datorn och så låg jag en stund och vilade. Efter ett tag försvann flimringarna och jag beslöt mig för att det förmodligen var mest klokt att lägga sig, 20:06 släkte jag och somnade nog kort där efter..

Det känns så typiskt att min kropp är sån här. Jag får benhinneinflammation av att gå, jag får överansträngningar i musklerna när jag kör truck och så får jag migrän när jag tränar hårt.. Jag som VILL vara aktiv och är aktiv, why?

Idag är jag dock pigg i huvudet, även om det var tungt att gå upp för musklerna värker. Mest ont gör det i ljumskar och höftböjarna. Jag får typ lyfta upp benet för att gå i trappor känns det som.

Nu ska jag mata kaninerna, packa skolväskan och sen gå till skolan. I eftermiddag ska jag ner till stan för att träffa en kompis och sen äta ute med mina jobbarkompisar. :)
/ Anja

Kommentarer
SARA'S HEMLIGHETER säger:

Hej! Nu kör jag igång en tävling på min blogg, helgens bloggtips heter den & på söndag väljer jag ut hela FEM vinnare. Så ta chansen du också att bli länkad inför mina 1000-2000 besökare! :)



http://sarashemligheter.blogg.se/2012/january/helgens-bloggtips-andra-kommentarer-hanvisa.html#comment

2012-01-20 | 08:23:10
Bloggadress: http://sarashemligheter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback