Äntligen: Skidor!

Japp. Som rubriken lyder ska jag äntligen ge mig ut på längdisarna på riktigt. Jag och en klasskompis ska ta en dagstur till Filipstad där spåren ska vara bra. Me like!! Äntligen ska jag får känna på det på riktigt.
I övrigt har träningsveckan börjat riktigt bra. I måndags var jag i stallet och fick in hästen och fick rida. I tisdags var det spinning/core vilket gav mig ganska ordentlig träningsvärk i magen och rygg"filéerna", igår var det styrkepass med en ledare som jag alrid varit på ett passs med förut och jag blev mycket positivt överraskad. Hon var bra peppande och hade bra musik! :) Därför är magen idag ännu mer träningsvärks-fylld.

Men det blir på't igen idag! Först längdskidor och sen ikväll powerstep (kondition). Sedan blir det vila imorrn, en gammal kompis (från när jag gick på högstadiet!!) är på kurs här i stan så vi ska ses och fika! :) Sedan blir det att äta ute med jobbet då min chef ska byta avdelning och sen kommer en gammal korrekompis hit som ska tillbringa helgen här!

Jag är glad och peppad på skidåkningen idag! Det känns som jag behöver en sån här dag! Ta lite ledigt från både jobb och skola och göra något roligt!

/ Anja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback