18,5 km senare!

Sådär. Styrde bilen till Filipstad vid 8 tiden imorse, strax efter 9 var jag ute i spåret och denna vända blev det 5 varv i spåret. Först 3 varv och sen en 5 min fikapaus då jag käkade en yogurt och en ölkorv. Kanske inte den självklara kombinationen, men jag gillar ju yogurt och jag gillar ölkorv.

Så blev det två varv till. Totalt var jag ute i ca 2 h. Det var riktigt skönt, även om sista varvet var rätt tungt så är jag nöjd. Tyvärr fick jag lite skav på vänsterfoten igen. Jag hoppas att jag kan ta mig ut i spåret mer och vänja foten vid skon.

Dock är jag inte helt nöjd med vallan, det känns som att det gick trögt för mig. Många susade om mig med världens glid och jag fick kämpa massor... Dock var det typ proffs som gled om mig och jag höll rätt jämt tempo med motionärerna, så det kanske inte var helt katastrofalt..

Nu har jag rätt schysst träningsvärk i utsidan/baksidan av låren, men det är ju så det ska vara!

/Anja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback