10 h jobb på betonggolv!

Sätter sina spår i ben och fötter. Dessutom fick jag bara 45 min lunch och fick avsluta med 5 h non stop utan rast.. Blodsockret var inte på en bra nivå där... Så åkte jag och handlade direkt efter jobbet.

Nu känns livet efter en bit ost- och skinkpaj mycket bättre. Blodsockret är uppe på en bra nivå. :)

Jag hade planer på att gå ut och springa idag, men det går helt enkelt inte. Jag är heöt körd i benen och benhinnorna efter 10 h på betonggolvet, även om jag har försökt köra så mycket truck jag har kunnat och inte gått så mycket så fick jag typ tvinga benen fram sista timmen. Då är det inte värt det. Speciellt inte som jag har 3 dagar kvar på jobbet. Nu jobber jag lyckligtvis bara 5-10 (11.30) pass vilket ger en lite mer fritid.

Det där med att gå ut och springa innan jobbet, jag är ju egentligen en morgonpigg människa, jag har inga problem att gå upp tidigt på morgonen, när jag dessutom börjar 8 borde det ju inte vara några problem.. Men det går bara inte att komma ut. Jag måste försöka ta mig ut någon dag. Men nu har jag 3 dagar av jobbstart 05 och då är det inte riktigt aktuellt.. ;)

Så träningen får vänta någon dag.. Kanske imorrn eller lör.. har lite skola som måste göras imorrn med, ja.. vi får se hur jag löser detta! :)
/ Anja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback