Vilodagen..

Igår var det vilodag för mig. Blev en heldag i skolan 8-16 och sen stallet på det. Jobbade hästen lite i alla fall, han har inte så mycket tölt-muskler men jag töltade lite med honom. Men det märks att han inte orkar tölta så länge.. Men det går framåt! Efter det kokade jag ihop en lasagne som blev så god så jag aldrig smakat något godare! Ungefär! Känner dock av träningsvärken i axlarna fortfarande. Men det tyder ju på att träningen är effektiv!

Idag har jag plan på att sitta i skolan kanske 8-14 och sen styra kosan mot Filipstad och skida lite. :) Det ska bli skoj, en sista gång innan tjejvasan.

I övrigt hittade Hillevi lite info om tjejvasan, när vi kommer starta osv. Matilda och hennes kompis Cicci (som ska köra hela tjejklassikern med oss?) kommer starta kl 11 och jag och Hillevi kommer starta 11,30. Det känns rätt schysst eftersom Eldris kontrollen stänger 17,30. På 6 h ska vi ju kunna ta oss dit!! Dock blev jag lite nervös över att det är mitt i min lunchtid. Jag antar att man får ladda upp med en rejäl frukost, sen ska jag ladda upp med små mini öl-korvar om jag hittar några sådana. Det gav mig mycket energi senast så!

Nej, nu är det dags att göra sig i ordning inför skolan. / anja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback