Välförtjänt vila

Idag ska korppen få vila. 4 träningsdagar i rad varav tisdagens funktionella styrkepass sitter kvar i axlarna. Det var bra tungt att flytta möbler igår på jobbet och på axel-låten igår på träningen. Som var lång och brutal..

Jag är i alla fall nöjd med att veckan har redan igår resulterade i en bättre träningsvecka än förra! I morgon har jag planerat att ta en tripp till Filipstad för att skida lite. Det blir nog sista skidturen för min del innan tjejvasan. Det känns så kul att det snart är dags! Snart är vi faktiskt påväg på riktigt mot en tjej klassiker! :) Även om man blir lite nervös också. Något som gör mig rätt nervös är att jag inte riktigt har 100% koll på läget, när startar vi? Hur ser det ut? Hur fungerar allt med väskor, ombyteskläder m.m. Ja, det är många frågetecken som jag skulle vilja räta ut innan nästa vecka. Men just nu ligger min prio på skolan.

Ska träna och utveckla min redovisning idag så den blir svinbra på tisdag!

// Anja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback