Underbar känsla!



En print screen på det jag precis gjort! Sparat om mitt examensarbete till en PDF fil för att lämna in det!! :D :D :D Jag har ett leende på mina läppar som går från ena örat till det andra. Jag är KLAR. Jag har lyckats, så som jag slitit, kämpat, labbat, läst, skrivit. Det är en otrolig känsla! Det går inte att beskriva.

Alla som tyckte att studenten var en stor dag ska definitivt läsa på universitetet och ta en examen. Finns ingen större dag i mitt liv än den dagen då jag tog min gymnasielärarexamen!! Och snart kommer det finnas en till lika stor dag, dagen då jag tog min magisterexamen i kemi.

Åh, det känns så fantastiskt!!! :D Även om jag har en vecka kvar och en redovisning på engelska att vara nervös för så ska jag nog lyckas. Målet känns inom räckhåll! Nog, om detta, nu ska jag fira med att köpa en glass och gå hem i solen. Fantastiskt väder idag, någon minusgrad, klarblå himmel och sol!

I eftermiddag blir det styrketräning, håller på att fila på veckans träningsschema och det ser ut att bli styrka idag, powerstep (kondition) imorrn, styrka på tis och ev stallet ons, tors... Samt att jag funderar på ett nytt pass på onsdag, powerfight som ska vara typ ett korreograferat boxpass. :)

Helt plötsligt känns livet sådär bra igen!
/ Anja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback