Träning, träning, träning!

Förra veckans träningsdos:
1 powerstep
1 styrkepass
2 stalldagar

En av mina sämre veckor, men det kom så mycket annat imellan. Nu har en ny vecka satt igång och jag kickstarade igår med powerstep. Ett rejält konditionspass som jag faktiskt kände mig pigg och motiverad på! Kroppen var med, trots ganska rejäl träningsvärk i baksida lår och bröst.

Idag har jag sovmorgon från jobbet, ska jobba med lagerplaneringen idag också men börjar inte fören 10. Nice, har därför ägnat morgonen åt tvätt. Det märks vad jag har ägnat mig åt senaste veckorna, jobb - eftersom jag i princip bara tvättade träningskläder! Det är i alla fall kul!

Efter jobbet blir det styrkepass, med en riktigt bra lärare vilket känns kul!

Nej, nu ska jag återgå till min redovisning! Måste börja fila på min presentation av arbetet, på engelska...!!

/ Anja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback