Störningsmoment # 2

Det var inte bara skavsåret som krånglade igår.

De senaste veckorna har jag kännt av i högerfoten som jag bröt tån på i höstas. det var ju i början på oktober. Och nu de senaste veckorna har jag haft rätt ont i foten. Vet inte om det beror på att jag bytt skor (har gått i mina vinterskor, som faktiskt är så "ergonomiska" som man kan hitta (och därmed rätt fula, men komforten går först för mig!). Eller vad det beror på.

Resultatet av detta är i alla fall att jag nu har tejpat foten igen. faktiskt skönt med stöd för den.

nu blir det mellis, har nyss gjort snygga manuskort till min redovisning på tisdag. Funderar på att göra en snygg logga och kopiera upp som man ska ha på "baksidan" (eller blir det framsidan, den som syns från publiken iaf.. som de har på melodifestivalen...) men det kanske blir lite för nördigt?

/ Anja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback