Små framsteg

Hittills 3 träningspass denna vecka. Skivstång-intervall i tisdags, cirkelgym i onsdags och igår 6 km löpband. Sprang 6 km på knappt 39 min. Det kanske inte är så värst, men för mig är det 3 minuter bättre än gången innan jag sprang. Alla framsteg är bra framsteg, stora som små :-)

Imorgon hoppas jag på skidåkning. Jag är bara så sjukt frusen av mig, så händer och fötter gör galet ont om det är för kallt, tror jag har dålig cirkulation eller något. Har redan ett par förfrusna tår som inte är så roliga jämt, så det vill jag inte ha fler av. Men idag var jag iväg och köpte pjäxöverdrag, de jag beställt på nätet var slut i min storlek, så det fick bli ett par andra på InterSport istället. Inte samma märke som pjäxorna, men de passade bra ändå. Får se om det blir någon skillnad. Men samma där, liten skillnad är i alla fall skillnad och det är positivt. Det värsta jag vet är när vädret hindrar en från något man planerat, då är det bättre att ha utrustning för att kunna köra i så gott som alla väder. Det lär bli kallt ute i spåret imorgon i alla fall, så det blir ett bra utvärderingspass för pjäxöverdragen. Såhär ser dem ut:
Jag kollade förresten vädret för 10 dagar framåt. Typ ingen snö alls. Tråkigt. Så det lär inte bli så mycket mer skidor innan Vasan, något enstaka helgpass bara.
I övrigt är det mycket funderande på annat som vanligt. Hundköpartankar och jobbtankar. Är i valet och kvalet i det mesta, men det är väl som vanligt :-)
Trevlig helg på er och hoppas att ni får njuta av gnistrande snö och solens strålar!
/Hillevi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback