Sämsta tänkbara uppladdning

Det här går inte åt rätt håll. Hostan blir bara värre, fortfarande väldigt snuvig och nu har jag börjat få tryck över bröstet också. Envis som jag är hade jag ju bestämt mig för att åka skidor igår. Fast jag inte var helt frisk så tänkte jag att jag kunde åka lugnt. Vi åkte till en ny sjö där ett varv bara var 4 km. Jag fick stanna minst var 500:e meter för att jag fick så sjukt ont i bröstet och dessutom fick sån hosta så fort jag fick upp minsta lilla flås. Så ja, jag hasade mig i alla fall runt ett varv och sedan kändes halsen och bröstet helt förstört. Bara att åka hem och lägga sig. Idag är G och D också iväg och åker skidor, men jag får helt enkelt acceptera att jag efter en hel vecka fortfarande inte är frisk. Det är väl typiskt att man ska få något såhär långdraget när man verkligen vill bli frisk. 6 dagar kvar. Jag har en känsla av att jag får försöka vila mig tills dess och bara bli frisk. Det kommer innebära att jag får stå på startlinjen utan att ha tränat på nästan 3 veckor, lovely! Sämsta tänkbara uppladdning!

/Hillevi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback