plasmagivningen...

Ja, denna plasmagivningen förblir en följetång... Det började med att jag förra veckan bokade om min tid som jag hade i mångdas för att jag skulle jobba då, onsdag em blev nya tiden, men den fick jag boka om eftersom vi bestämde oss för skidor då, fredag fm var nya tiden, men eftersom jag i förmiddags fick en heldags vikariering på min gamla gymnasieskola var det bara att boka om den igen, nu är den nya tiden mån innan jobbet. Jag hoppas jag kan hålla den tiden, börjar bli lite pinsamt att ringa... Men har man inget fast jobb tar man allt man kan få!!

Det innebär dock att jag inte kommer kunna träna min favoritinstruktörs pass på måndag, men eftersom hon har pass på söndag kväll går jag dit då, då känns det inte helt dumt!

Dagen har i alla fall fortskridigt med att jag både tvättade och handlade i morse, sedan har jag fixat min handledares kommentarer på mitt arbete och hängt lite i skolan. Jag har förberett mina lektionstimmar som jag ska ha imorgon (genetik och matspjälkningssystemet). Och nu är det strax styrketräning på G.

/ Anja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback