När man väl bestämt sig..

Efter Tjejvasan bestämde jag mig själv för att unna mig en pulsklocka. Jag hade tittat ut en modell som jag hört mcket bra om som jag bestämt mig för. Men, det finns ju alltid ett men. Det är tydligen en utgående modell som inte finns på så många ställen. Suck suck. Jag misstänker att jag får börja kolla efter en annan modell, men det är ju rena djungeln!!

Jaja, det får jag ta tag i när jag kommer hem. Nu sitter jag nämligen hos min mamma i Stockholm. Det blev en väldigt oplanerad tripp hit efter att jag skickat in en jobbansökan till en gymnasieskola på kungsholmen. Allt gick så himla fort, jag skickade in en ansökan, max 5 min senare fick jag svar att de ville ha mig på intervju. Sedan någon timme senare fick jag svar från jobbet at jag kunde byta dag (skulle egentligen jobbat idag, men bytte min lediga dag på fre till idag). Och sen bokade jag bussbiljetter. Trevligt att hälsa på mamma lite, även om det blir väldigt väldigt snabbt.

Nu längtar jag verkligen efter att få plocka ut racer-röd ur förådet och få börja träna! Är vädret som det var i Karlstad igår (11 plusgrader och strålande sol!) så kan jag mycket väl tänka mig att det blir snart hon får komma ut och luftas!

/anja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback