hemmaeftermiddag!

Igår var jag så himla nöjd med mig själv, jag lyckades lägga in ALLA 35+ artiklar på nya platser i lagret, och jag är så himla stolt över mig själv att jag fixade det!! :D Det var med ett enromt leende på läpparna jag lämnade jobbet, så grymt skönt att komma hem och verkligen vara nöjd med sig själv från jobbet!!

Idag var jag på jobbet vid 5 och var med i våran varupåfyllnadsdrift fram till 10 och sen höll jag på med lagerplaneringen sista timmarna, vilket gjorde att det inte har kännts som att jag fått lika mycket gjort idag.

Imorgon var det planerat att jag skulle vara ledig, men lite kris utfann sig på jobbet och dom stod med en arbetsledare kort så jag ska jobba ändå, det är ju pengar så..

Idag ska jag äntligen träna! Två dagar i rad har jag haft stallet efter jobbet och så har det inte varit några sena pass som jag velat gå på. Men idag ska jag på typ gympa med en kompis. Nästa vecka hoppas jag verkligen blir betydligt bättre träningsmässigt. Skulle vara gött att ta sig iväg till Filipstad och åka lite skidor med.

Sen håller jag på och funderar hur man ska ladda upp sista veckan. Jag tror det lutar åt att jag försöker träna mån-ons och sen kör någon lättare joggingtur på fredagen. Jag tycker ju att det är som jobbigast när jag inte är inne i en träningsperiod. Som idag när jag inte tränat på 3 dagar kommer det säkerligtn bli tung som fasiken..

Nu ska jag iaf ta tag i disken, vi har ett par dagars disk som stått på diskbänken ett tag nu..
:)
/ anja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback