Hemmadag!

Idag har jag hunnit med att jobba ett rätt tungt pass, 2 man kort pga sjukdom, kändes verkligen! Vi blev på något mirakulöst sätt färdiga till 10 ändå! Skönt! Och idag ska jag ägna mig åt en mysig hemmadag. Ska passa på att städa och diska eftersom jag grisat ner massor de här två dagarna. Helena lämnade lägenheten i fredags i topppskick, så det känns inte riktigt OK att låta henne komma tillbaka till ett diskberg av emorm storlek.

I kväll blir det även träning, kondition, men tyvärr har de ändrat så det är en annan instruktör. Men det blir nog bra.

Veckosummering är på sin plats också! :D
2 powerstep
1 morgonspinning
14,5 km längdskidor
1 styrkepass

5 träningsdagar av 7 känns finnemang! Kroppen har inte alls kännts lika tung och träningsvärkad som förra veckan.
Nästa vecka är lite oplanerad, känns rätt svårt att planera träningen när jag inte vet hur jag jobbar. Planen är i alla fall att ta vilodag måndag eftersom jag ska ge plasma på förmiddagen. Det är oftast en jättedålig idé för mig att träna samma dag som det, sen blir det någon form av träning på tisdag, har bokat ett styrkepass, på ons blir det ev skidåkning, tors och fre håller jag öppna så länge beroende på jobb m.m. Helgen vet jag inte alls vad som erbjuds. Ev hälsar jag på en kompis i göteborg, ev stannar jag i stan för att Rebecka&Fiona spelar på en klubb i stan. Hmmm.. Inte lätt att välja!

nej, nu ska jag koppla in datorn i högtalarna och fortsätta lyssna på DigiListan. :)
/ Anja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback