dålig träningsvecka..

Hu, dagarna fylls med jobb och igår gav jag plasma vilket gjorde att jag mådde skitdåligt på eftermiddagen och gick hem en timme tidigare från jobbet. Väl hemma vilade jag 1h & 45 min innan jag piggnade till och lagade mat.

Idag blev det heldagsjobb också, sen stallet och nu blir det dusch innan sängen, är helt slut så jag kommer säkerligen inte kunna hålla mig vaken mer än till 20.

Imorrn är det jobb och sen stallet och så styrelsemöte. Helt plötsligt har 3 av veckans dagar gått utan att jag tränat alls. Verkligen inte bra. På torsdag ska jag i alla fall jobba 5-14 och sen ska jag verkligen träna!

Förhoppningsvis kan jag även hinna med ett pass på söndag. Då får jag i alla fall 2 träningdagar denna vecka, men med tanke på att 2 dagar gått bort (plasman och sen styrelsemötet) så klassificerar jag det som OK iaf. :)

Nu ska jag verkligen dra mig till duschen och sen är det nog sängen som gäller. Jag är verkligen helt slut och imorrn hade jag tänkt vara på jobbet vid 6 för att hinna med att lägga in 35 artiklar i lagret vilket jag typ MÅSTE..

/ Anja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback