11 km slit!

Igår blev det en sista tur till filipstad, 3 varv i spåret blev det, ca 11 km. Och var jag fick slita. det gick tungt tungt! Inte den bästa peppningen inför helgen med andra ord. Jag hoppas att det var 3 dagars jobb, förrgårdagens styrkepass och ridturen igår förmiddags som satt i kroppen och gjorde att jag kännde mig trött och seg i musklerna. Stakningen gick bättre och jag hade riktigt bra fäste! Men musklerna svarade inte som vanligt.

Idag blir det vila. trots att jag egentligen inte riktigt planerat det men. Har startat dagen med att tvätta och bakat. Semmelbullarna står nu på sista jäsningen och sen blir det skjuts in i ugnen för dem. Sen ikväll ska vi äta semlor!

Dessutom är det ju idag dagen D! :) Redovisningen av examensarbetet i eftermiddag!!! Jag är inte nervös än i alla fall. Kommer nog bli det sen men. Jag är övertygad om att det kommer gå bra, jag kan hela redovisningen typ utantill och vet exakt vad jag gjort. Det jag är mest rädd för är typ att min examinator ska stå och såga mitt arbete som jag är så stolt över, men jag hoppas inte det :P

/ Anja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback