Vart tog veckorna vägen?

Hoppsan hejsan.. Veckorna har bara rusat iväg, jag har råkat lägga ner mig lite med löpningen.. I helgen var det iaf vasastaffetten, mellan Sälen och mora sprang vi. 10 personer, jag hade sista streckan, Eldris - Mora... 9,3 km sprang jag in på strax över 54 min.. Helt OK, jag har dock det mentala problemet att när det blir jobbigt så lägger jag ner mig.. Dock fick jag till en riktigt spurt vid målområdet, och det var en härlig känsla när jag kom inrusande och hela laget springer in och går imål med mig!! Härlig känsla.
 
Tyvärr hade vi tappat vårat tidtagningschip redan på tredje sträckan :( så vi fick uppskatta tiderna lite...
 
I måndags började eleverna i skolan och det blir lite liv i korridorerna, nu har det varit tre dagars intro och imorrn börjar vi med riktiga lektionerna. Dock fick jag något knas med ögat i måndags, det började tokrinna i båda ögonen och sedan dess har jag varit järre röd i ögonvitorna, så det har varit glasögon sedan dess och jag har varit lite öm i ögonen. Pappa trodde bindhinneinflammation, vi får se hur det blir. Förhoppningsvis kan jag sätta i linserna snart igen.. Börjar bli drygt med brillor.
 
Imorrn börjar inte min lektion fören 9,40. Och imorrn ska jag bannemej ta med mig träningskläder och köra lite morgonträning på gymmet i skolan. Löpning och kanske lite "lyfta skort"..
Så ska jag försöka komma igång ordentligt med träningen.. :)
 
På lördag flyttar jag äntligen in i min lägenhet! Ska bli toppenroligt! :D
/ Anja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback