Var är löparflowet?!

Träningen rullar på igen, blev väldigt peppad igen efter Vansbro simningen. Dock förstår jag inte alls hur jag ska hitta flowet vid löpning, jag tycker verkligen inte att det är så där kul som det finns de som tycker! För mig handlar det bara om att plåga sig runt, tycker inte det är så jobbigt men det är verkligen inte roligt. Jag väljer mycket, mycket hellre att träna några timmar på gymmet än en kort sväng i löparspåret... Har försöka att tvinga mig ut och det fungerade ett tag, tänkte att det skulle göra att jag till slut insåg att det är "roligt" men icke - fortfarande lika tråkigt!!
 
Fick hem min racercykel för någon vecka sedan. Det är Hillevis killes gamla, den som jag lånade när vi cyklade Vättern. Har varit ute och cyklat två rundor än så länge, senast till mina föräldrars stuga i Hjoggböle. På vägen hem gick det mycket lättare än dit, vet inte om det berodde på att jag var "uppvärmd", om det var mer jobbiga uppförsbackar på vägen dit eller om medvinden gjorde så mycket - men 2 mil på 43 minuter på vägen hem, och då cyklade jag en bit i långsamt tempo genom Anderstorp. Bra kändes det iaf!
 
Sista tiden har det varit mycket festande för min del, så även denna helg. Under början av sommaren var vi faktiskt inte ut mycket alls men nu sista veckorna är det som att vi måste ta igen allt vi missade i början, haha! Ikväll ska jag och en kompis hälsa på Cissi i Luleå och på lördag är det brännbollsfest här hemma. Jag ska även upp och på kaninhoppning i Umeå på söndag så det blir nog inte många timmars sömn, tur att man fortfarande är ung!
 
I måndags köpte jag dessutom en ny bil, en silverfärgad Golf. Mycket, mycket nöjd med mitt köp då min gamla bil nog kan ge upp när som helst även om den har gått bra hittills. Vi ska även anmäla oss till Halvvasan snart och det känns som att det är mycket utgifter nu i samband med Thailandsresan så jag försöker hålla igen på vissa saker men man kan väl säga att jag är en försäljares drömkund. Att hålla sig från affärer är alltså det bästa jag kan göra just nu ;)
 
Kram Matilda
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback