utebliven träning..

jahapp. Söndagens löppass uteblev pga en sväng på stan i lördagskväll... Och gårdagen var bestod av jobb och stall (sista ridturen i hellregn...)
 
dagen har bestått av det sista jobbpasset på IKEA, både skönt och rätt mycket tårar. Men, huset står kvar och jag vet att jag är välkommen tillbaka.

Därför har jag lite molnande gråt-huvudvärk och ingen speciell lust att springa. Dessutom har jag någon muskelsträckning eller något annat i baksida av låret/rumpan på ena sidan och det låser sig liksom i vissa lägen. Så nej, det blir vila idag igen.. Kvar för dagen är det sista fixandet i Karlstad och sen blir det att ställa klockan tidigt för att åka till Stockholm (och sen Helsingborg) imorrn. Bilen är packad till bristningsgränsen (inte riktigt ännu eftersom jagska hämta/lämna lite grejer).
 
Imorrn kommer jag sådeles sitta i bilen i typ 12 h.. Sen får jag ta igen allt på torsdag!! Så är det, kanske inte det smartaste att skippa träning, men. Jag håller stenhårt på att träna gör jag för att det är roligt, inte för att jag måste!
 
Imorrn ska jag alltså och titta till MIN lägenhet för första gången! IIIH vad kul det ska bli! :D
/anja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback