Tränad * 2

Sådär ja!
Dagen började med att jag cyklade till skolans gym och drog av 45 min där. Det blev 15 min på löpbandet, 1500 m rodd (precis under 10 min), en låt (ca 4 min) rygg, en mage, en bicep och en ben. Finfint.
 
Sedan var det lektioner och planering och möten. Och sen körde vi innebandy med kollegorna. I ca 60 min - rejält svettig där med kan jag lova! Även om jag inte gjorde något mål utan mest stod för räddingarna. Fick två bamsehårda skott på benen så jag lär ha fina blåmärken imorrn.
 
Och imorrn drar jag till Karlstad igen. Inflyttningsfest och lite häng med mina polers.
 
Så nu måste jag ta hand om min matlåda, packa inför imorrn och vika ihop min tvätt som har hängt sedan igår.
 
/Anja
 
Ps. Idag sprang Hille 1 mil på blodomloppet... Hur gick det Hille???

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback