Som jag trodde..

Igår körde jag faktiskt ett träningspass!! Tog mig iväg till skolan vid 7 snåret för att köra, fick dock hjälpa admin att klippa matkuponger åt ÅK1 så vid 7,40 kom jag igång. Det blev lite uppvärmning i idrottshallen och sen till "gymmet". Jag fick inte igång löpbandet så det blev lite spincykling, crosstraining, bicep, hopprep, rygg & mage. REJÄLT svettig var jag dryga timmen senare när jag klassade mig färdig.
 
Jag hade tänkt göra det samma idag, men vaknade upp med den där karaktäristiska snorigheten i näsan och raspigheten i halsen. Jag visste det! Jag blir alltid sjuk i början av terminen... (kände lite igår men valde att ignorera det och träna..) kanske därför det slog till nu, men bättre att bli av med skiten!
 
Jag har dock lite träningsvärk i bicep idag! Sweet! Jag har rätt shysst schema i skolan denna termin, börjar bara 8,20 på onsdagar. Så det blir förhoppningsvis rätt mycket morgonträning för min del! :)
 
Så, nu är fokus på att bli helt frisk från ögonflussen och sen från förkylningen.. Och för övrigt att FLYTTA IN i min lägenhet!!! Jag kan knappt förstå att det nu är dags!
 
Såhär fin är min fondtapet, jag verkligen älskar den. Kommer inte behöva någon TV!
 
 
Nu blir det till att packa ihop sig - kidzen väntar!
/anja
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback