Personligt rekord

Tog mig ut på ett cykelpass i söndags, så jag fick i alla fall in ett pass i förra veckan. Det blev 2,1 mil och inget rasande tempo, så jag vet inte om det gav så mycket, men det var kul att känna lite på cykeln i alla fall, har inte gjort det sedan Tjejvättern. 
 
Igår var jag ute på löprunda. Slog faktiskt personligt rekord i hur långt jag sprang, 6,6 km. Har aldrig sprungit så långt i mitt liv, 6 km var rekordet innan, haha. För pulsen är det väl egentligen inte så stora problem, hade inget jättehögt springtempo ändå, men benen tog helt slut. Shit vad trött jag var, men det är väl i och för sig det som är meningen :-) Det tog exakt 42 minuter, Är dock väldigt platt där jag springer. Det är 2 veckor och 2 dagar kvar till blodomloppet när jag ska springa milen. Det får gå på mycket vilja :-P Sista dagarna lär jag vila och i helgen ska jag iväg till Blekinge på bröllop också, så jag vet inte hur många träningspass jag hinner få in innan loppet, men det blir nog inte många. Tur att det är längre tid kvar till den riktiga prövningen - Lidingö :-)
 
Men denna vecka ska jag i alla fall lyckas träna mer än en gång, det är ett kortsiktigt mål att börja med :-)
 
/Hillevi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback