Nystart...

Efter att inte ha tränat sedan innan Tjejvättern egentligen så drog jag ut på ett löppass i måndags. Körde min gamla runda på 4,5 km, varav nästan 1 km är skogsstig med lite stock och sten att hoppa över, vilket sänker tempot lite. 4,5 km tog 28 min och jag fick dessutom träningsvärk. Otränad kan man lugnt säga, inte minst med tanke på träningsvärken, vet inte när jag fick träningsvärk av att löpa senast. 30 augusti är det dags för blodomloppet och 1 mil, som tur är en ganska platt mil, så nu måste träningen verkligen trappas upp. Jag jobbar sista veckan nu, så även om det är mycket planerat för augusti redan så hoppas jag att det ska finnas lite mer tid för träning i alla fall. Just nu har jag visserligen svårt att slita mig från TVn och OS som ju är så spännande hela tiden. Men jag ska försöka att sätta mitt eget tränande före andras ;-)
 
Förresten så ska vi anmäla oss till Halvvasan 2013 vilken dag som helst. Vill du med? Hojta till så anmäler vi oss alla tillsammans. 45 km skidor, det fixar alla, tempot är ju valfritt! ;-)
 
/Hillevi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback