Mycket att göra, lite tid!

Antal uppackade flyttlådor sedan i söndags = 0, antal ihopskruvade möbler sedan i söndags =0.
 
Jag har haft fullt upp, har hängt i skolan hela dagarna och jobbat med lektioner och haft lektioner. Sedan på vägen hem har jag stannat förbi hos mamma, ätit mat och hängt med min lillebrorsa. Igår kom jag hem tidigt vid 21-tiden..!
 
Men idag, blir det raka vägen hem till Hammarbyhöjden efter skolan. Målet ligger på att skruva ihop bokhyllan så jag kan få in grejer i den! Om jag hinner ska jag även ta bordet.
 
Och sen blir det lite träning på det. Tanken är att jag ska erövra Hammarbybacken, men pulsklockan för att få se höjdmetrarna!
 
Idag har jag faktiskt lite träningsvärk. I måndags blev det en sväng på gymmet i skolan innan kidzen kom, bara 40 min.. men typ 12 min löpning, 1500 meter rodd, lite bicep och annat. Igår blev det 1h med 15 min löpning, 1500 m rodd och sen en serie bicep, tricep, axel och bröstövningar som har gett mig härligt stela biceps idag! Så då brassar jag på med benen idag!
 
/ Anja
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback