IIIHHH Äntligen!!

 
Äntligen! Alla saker på en plats. Visserligen fortfarande i kartonger, men det går framåt! har fått massa gratisträning, igår packades allt in i bilen och sen som jag hos min syrra i hennes skogstorp. ASmysigt! Imorse for vi till Stockholm och packade ut allt. Bära, trappor, bära, trappor... Gratisträning!
 
När allt var inne gick jag och brorsan en 1h och 45 min lång promenad med bestigning av Hammarbybacken som avslut! UPP för skidbacken, det är brant!! Jag ska ta något foto någon gång!
 
Jag har fått upp 4-5 flyttlådor men kan inte riktigt packa upp allt eftersom bokhyllan inte är ihopsatt och nu är det mest sånt kvar. Dock är det ju lite byggarbetsplats eftersom fönstrerna ska renoveras. Men det blir bättre och bättre!
 
Ska försöka bli bra från förkylningen +halsflusset.. Planerar träning (morgon) mån, tis och fre samt innebandy med kollegorna på tors. Kanske någon promenad/löptur i Nackareservatet.
 
och jobb och allt det där man ska hinna med :)
 
/anja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback