Dop, paddling, KM...

Äntligen har gymmet börjat om med lunchträningarna, har verkligen saknat det i sommar! Min semester tog slut i veckan så nu är jag tillbaka till verkligheten med jobb och allt, känns dock lite skönt att försöka komma in i rutinerna även om jag ändå tycker att det har fungerat ganska bra i sommar. 
 
I torsdags var jag, Malin och hennes syster till Kanotudden i Ursviken och hyrde en kanot. Vi hade helt perfekt väder och det gick riktigt bra att paddla, det var mycket roligare än vad jag kunde tänka mig så det lär bli fler gånger :-) Tyvärr var vi tvungen att fara tillbaka tidigare än vi ville då Malin hade massagetid och jag skulle jobba kväll, men otroligt härligt var det! Kändes tydligt att det tog en hel del i axlarna men jag hade inte så mycket träningsvärk som jag trodde jag skulle ha.
 
Kl 9 igår morse hängde jag med några från mitt gamla innebandylag och tränade lite på Vitberget. En lördagmorgon, det händer inte ofta kan jag lova!! :P Det var riktigt roligt, som jag har sagt tidigare så saknar jag veeerkligen just det här med att träna med kompisar. Nu brukar jag ganska ofta ändå träna tillsammans med kompisar på gymmet, men det är ändå inte samma sak. Blev riktigt sugen på att börja om igen så jag får ta mig en funderare, det som kan sätta käppar i hjulet är ju att jag jobbar ganska mycket kväll och helg så jag missar förmodligen både träningar och matcher, samt att de kan krocka med när AIK har match... Hahahaha, ja, hockeyn är viktig här i stan!
 
Nu ska jag snart pallra mig iväg och hämta min bil som står hos en kompis innan jag ska mot stugan och middag med mamma och pappa. Vad det blir senare ikväll återstår att se :-)
 
/Matilda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback