ändringar...

Dagens jobbpass var inte vårat bästa - men med de förutsättningarna vi hade löste det sig rätt bra. Det blev dock typ 180 pallar på våran lastkaj. Det innebär att vi kommer tillbaka när kunderna är borta ikväll för att köra några timmar truck, så vi kan starta och lossa av morgondagens gods från lastbilarna kl 05.
 
Det innebar att jag fick gå hem en timme tidigare från jobbet, men gick hem och som 1½ timme, ögonen var sahara efter den torra IKEA luften, så jag tog ut linserna... och att träna med glasögon är inget jag gillar. Så intervallerna för veckan får bli imorrn... Såhär blir det ibland känns det som.
 
Sen har jag ett långpass kvar för veckan.
 
/anja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback