Tillbaka till vardagen

Då var vardagen och praktiken igång igen. Har varit på skolan 8-16.30 igår och idag 8-16, en lite mer strukturerad vardag än universitetet - på gott och ont. Igår blev det ingen träning, men i alla fall 1 timmes promenad. Idag ingen träning, har tusen projekt igång hemma just nu, så man får prioritera lite olika för varje dag för att försöka hinna med alla delar. Imorgon har jag i alla fall bokat Cirkelgym, det ser jag fram emot. Har inte varit på Friskis på år och dar, minns inte ens om jag varit där efter Vasaloppet. På tal om skidor så hann jag med en skidtur på 7,5 km i söndags innan bilen rullade hem från fjällen. En lugn runda med mycket nerför, men det var en skön dag med skönt väder. Blir inte så mycket bloggande nu när praktiken är igång, har suttit med skolarbete varenda kväll sen jag kom från fjällen, och mer lär det bli. Om jag har tur kan jag simma med skolan på fredag, hoppas! Och dessutom väntar fint väder till helgen, kanske kan bli cykelpremiär om det blir tid över!? Vi får se, motivationen för träningen finns i alla fall!
/Hillevi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback