Tar med mig träningsvärken på spinning ikväll!

Det blev ingen cykelpremiär i helgen tyvärr. Alldeles för mycket annat att stå i och dessutom inte lika fint väder som jag hoppats på. Körde dock cirkelgym på torsdagen förra veckan och simmade på fredagen, så lite träning fick jag ihop förra veckan.

Nu till denna vecka. I tisdags var jag på favoritpasset, SkivstångIntervall 70 min. Jag har inte varit där på flera månader, så styrkan gav mig rejäl träningsvärk. Kände dock att konditionen räckte bra på intervallerna och att jag var starkare där än vad jag varit tidigare. Så lite har det hänt sen sist jag var på passet för flera månader sedan :-) Ikväll blir det spinning, 70 min. Längesen jag var på spinning också, och när jag cyklade hem från praktiken i motvinden idag så kändes träningsvärken rejält, så vi får se hur det går ikväll.

I övrigt är det mycket som händer just nu och jag vet inte mycket om framtiden. Kan inte skriva så myket om det, men jag hoppas att jag snart kan veta mer så att jag mentalt kan flytta mitt fokus till träningen och kommande lopp istället.

Det var en snabb rapport från mig i förbifarten! ;-)

/Hillevi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback