Snälla träningsvärks-guden

Hu, jag tror jag kommer vara bra stel imorrn. Dagen har bjudit på 9 h jobb och sen for jag hem, fick i mig lite mellis och sen la jag mig lite i sängen... Det värsta är ju att man blir så trött och det är så jobbigt att gå upp. Men det var bara att bita ihop och stiga upp. Och ner till universitetet för träning. Så JÄKLA gött, min favvo instruktör när det gäller styrkepass. Funktionell styrka och BAM vad tungt det är. Jag var heelt slut efter triceps-låten då vi körde tabata (dvs 20/30 sek intervaller en hel låt med BARA triceps dips) två intervaller längre än vad vi brukar göra, två låtar efter det är det Burpees, spindelmannen och masken.. Där dog jag också lite lätt. Men gud, det är så fantastiskt skönt efteråt!!

Men, jag tror det blir tungt i axlar och armar imorrn.. Tog nämligen 7,5 kg på axlarna vilket jag i princip aldrig brukar klara hela låten, jag klarade nästan hela låten. :D

Imorrn hade jag tänkt träna, men det ser ut som att det blir jobb, klippning och sen träffa en kompis.. Inte lätt att hinna med allt när man är hemma. på torsdag har jag i alla fall ett styrkepass bokat igen, samma sak på fredag - styrkepass! På fredag är jag ledig och då ska jag hinna med stallet och ett besök i skolan.

Mycket att hinna med med andra ord! :)

/ anja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback