Skavsår!!

Vilken dag, började med att ha 3 lektioner under dagen... Varav de två sista var rätt tunga, en trött klass som hade en lång dag, och så labbar vi. Puh, var bra slut efteråt. Min originalplan var att köra ett långt lågintensivt pass efter jobbet. Men med tanke på hur trött jag var och att det regnade ångrade jag mig och tänkte mig ett kortare pass från Kungsholmen över Västerbron och sen förbi hammarbyhöjden och hem. Bara det att jag efter Västerbron tappa bort mig helt och var helt ute och cyklade (bokstavligt talat!) regnet öste ner, jag var helt blöt och visste inte alls var jag var. Ni kan tänka en min glädje när jag skådade Globen!! Nåväl, 66 min senare och 19 km avverkade kunde jag gå in.
Dock kände jag av ett skavsår efter sadeln, nye sp farligt tänkte jag... Men när jag såg det inser jag att det blöder! Eftersom en av mina facebookvänner har fått böldpest av hennes skavsår av tidningen blev jag skitskraj. Har dragit på ett compeed skavsårsplåster som ja har hört ska hjälpa. Får ta det lite lugnt med cyklandet nu.
/ Anja
Ps. Det ska nye stå tidningen där uppe, utan ridningen , min mamma har en iPad som jag ite fattar med det här autokorrekt... Skulle lätt vilja koppla bort det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback