nytt nytt!

Jag har haft en underbar påsk, för första gången sedan jag började jobba vid 16 års ålder har jag varit ledig över påsk. Påsk är annars en väldigt tacksam helg att jobba på eftersom det är gott om röda dagar. Men för en gång skulle satte jag mig själv och mina vänner i första hand och tog en "weekend" till Bollnäs för att hälsa på min gamla sambo tillsammans med min andra sambo. :) Vi hade en härlig helt av mest göra-ingenting/kolla-på-film. Fantastiskt vad uppladdad jag känner mig. Perfekt eftersom jag jobbar i princip hela veckan.

I förrgår var vi ute på stan i Bollnäs, på team sportia hittade jag en träningströja på REA som jag köpte. Härlig rosa färg med dragkedja i halsen, perfekt som överdragströja/ute springar tröja. Att den dessutom bara kostade 245 kr gjorde ju inte saken sämre (det var tom adidas!). Idag lunchade jag med en gammal jobbarkompis på stan och köpte mig en ny ryggsäck. Satsade på en lite mindre modell, men jag får i ett ombyte (byxor, tröja, linne) och martlåda vilket är det jag vill kunna få plats med. Har tänkt ha den till och från skolan om jag vill springa hem.

I övrigt försöker jag hitta alternativ till hur jag ska få cykeln till Stockholm, hade varit jäkligt gött att slippa betala 450 kr för att skicka den till stockholm..

Nej, nu ska jag fortsätta mumsa mitt påskgodis och läsa lite elevarbeten om cellen. :)

/anja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback