Nytt i garderoben!

och ja, för en gång skulle var det inte träningsgarderoben som fick tillskott - utan den vanliga! Eftersom jag nu är i Karlstad igen och Stadium outlet och lager 157 precis öppnat tog jag och resten av karlstad (typ) vägen förbi.

På stadium outlet hittade jag väl inget superfräsch, funderade på att köpa ett nytt träningslinne för 150 kr som satt helt OK, men det var så lång kö att det inte kändes värt det.

Så jag drog in på lager 157 i hopp om att hitta några snygga tröjor... nu när jag har civila kläder på jobbet känns det som det kan vara trevligt att ha något nytt. En Svea tröja 8vit med blåa ränder) samt en stickad lager 157 tröja fick följa med hem. Mycket nöjd med mina inköp. :)

Ikväll blir det något lugnt.. imorrn står klockan på 04:20. Idag gick jag faktiskt upp 03.50 och cyklade hela vägen till IKEA, fantastiskt skönt!! Men imorrn ska jag iväg till stallet efter jobbet och det blir så sent om man ska cykla.

Snart är det bara 1 månad kvar till tjejvättern - IIHH! Och innan dess ska jag ha hunnit med att sätta mina första betyg och sen åkt till Spanien en vecka... :D :D

Tjipp!
/anja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback