Ny vecka!!

Vakande upp efter en skön natts sömn av att klockan ringde kl 6, tog mig en halvtimmes snoze innan jag steg upp. Nu sitter jag och väntar på tvättmaskinen innan jag ska gå till jobbet... Det är så mycket rutiner som ändras, från att stiga upp kl 04.20 till att ha typ flextid och kunna komma och gå lite som man vill..ä skumt!! Men jag kan nog allt vänja mig vid att gå upp vid 6-7 tiden istället för 4! Idag är det alltså skolan som gäller, har inga lektioner utan bara ett möte, så idag blir det rätta arbeten, lektionsplanering, komma i ordning m.m.m.m ungefär ;) i kväll ska jag även på något nytt, ska gå på lägenhetsvisningar... Själv!! Hjälp mig någon! Hade kännts mycket bättre om mamma var med.
Jaha, det får vi se hur det går. Lika bra agera läget med en gång, vi (mamma och jag ) har sett ut ett potentiellt område som jag tycker verkar bra, hammarbyhöjden. Nära stan, men ändå med natur! Så vi får se vad det blir..
Nej, nu ska jag plocka ur och hänga tvätt, tror nog min träningsform idag blir promenader, först till skolan och sen hem fn lägenhetsvisningarna. Ska försöka mig ut på en springer någon dag också...
Anja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback