Hoppsan...

Efter en väldigt hetsig budgivning tog min lägenhet en oväntad vändning... Den andre budgivaren ångrade och sänkte sitt bud med 110 000 kr,  då var vi helt enkelt inne i matchen igen.. Så nu är alla papper skrivna och jag är pålägg att föra över handpenning till mäklaren. HJÄLP. Rent ut sagt, det är så att jag lite lite lite ångrar mig, men mest är jag så fantastiskt glad!
Det gör mig ingenting nu att cykeln är lite paj och att eleverna stundtals är lite jobbiga.. För fr.o.m. 1 aug har jag en alldeles egen liten lägenhet, som är MIN, som jag kan fixa och dona med, sätta upp världens finaste tapet på väggarna, köpa en skön soffa, köpa massa fina blommor till..
:) iiiihhh, de är nästan så att jag skulle försöka mig på att slå mitt rekord på 5 km i löpning nu, så mycket adrenalin jag har i kroppen
Anja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback